wtorek, 1 lipca 2014

Glucik przed komputerem


No to po sesji. Co miałam zdać to zdałam, reszta zostaje na wrzesień, czyli wszystko pod kontrolą.
Teraz ganiam po dentystach i się relaksuję. Niedługo powinnam wrócić do domu, tak więc wakacje spędzę wyjątkowo z rodziną i przyznaję, że bardzo mnie to cieszy. Takie krótkie odwiedziny co jakiś czas na jakie udaje mi się przyjeżdżać mnie nie satysfakcjonują.
W każdym razie siedzę. I się lenię. Oglądam anime, czytam mangi, gram w gry komputerowe... No, siedzę przy komputerze dużo. Ale cóż, taki los Gluta, że ma dużo zainteresowań i Internet/ komputer daje możliwości czerpania z nich garściami. 
Ale muszę się pochwalić, że rysuję. Kupiłam ołówki i zeszyt i ćwiczę. Mam zamiar podejść do sprawy poważnie, nauczyć się czegoś, a nie bazgrolić bez sensu, a może uda mi się wrócić do tego, co było w gimnazjum. Nie znaczy to jednak, że porzucę rysowanie Glucika czy innych głupot, sprawia mi to przyjemność przecież. A na wszystko znajdę czas - w końcu są wakacje.
:3

Mission completed, wrzuciłam Gluta przed komputerem. Yay! :D

2 komentarze:

  1. Dostałem mojego gluta Yay! Jednak pamiętałaś :3 Kto Cię szpiegował na asku? I w co tam pogrywasz Girl-gamerko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pamiętałam, zwłaszcza, że narysowałam go dość krótko po złożeniu obietnicy :D
      Ostatnio gram w Wiedźmina, udało mi się go kupić tanio na przecenie (dwie części razem kosztem 20zł jeśli dobrze pamiętam), ale dość powoli mi idzie, bo zaczęłam w trakcie sesji - gdzieś w połowie trzeciego aktu jestem i przeraża mnie, jak często upijam swojego wiedźmina :D
      Poza tym to w LoLa z kolegami jak się trafi więcej osób.
      Nie wiem, kto konkretnie mnie szpieguje, ale dostałam przynajmniej kilka wiadomości z moimi danymi osobowymi, gdzie studiuję, jak się nazywam i z linkiem do facebooka nawet. Co prawda nie mam nic do ukrycia i te rzeczy łatwo znaleźć, zwłaszcza, jak się mojego aska trochę poczytało, ale jednak uważam, że to nienormalne, by ludzie krążyli po sieci i szukali informacji o mnie.

      Usuń